Formularz kontaktowyJeżeli nie jesteś pewien jakiego rozwiązania potrzebujesz skontaktuj się z nami, a nasi doradcy pomogą Ci wybrać najlepszą opcję...

formularz kontakowy

Oferta firmy Wirtualis Sp. z o.o.

Szanowni Państwo,

Jest nam niezmiernie miło że zainteresowaliście się ofertą naszej firmy. Aby ułatwić Państwu przeglądanie zawartości naszej oferty, pogrupowaliśmy ją na trzy działy: e-biznese-marketing i e-learning.

W zakresie e-biznesu firma Wirtualis Sp. z o.o. zajmuje się projektowaniem i tworzeniem sklepów internetowych, tworzeniem oprogramowania w tym aplikacji mobilnych dedykowanych dla samrtfonów, aplikacji webowych oraz standardowych programów komputerowych dla środowiska Microsoft Windows.

W dziedzinie e-marketingu ofertujemy projektowanie stron internetowychportali społecznościowych i informacyjnych. Dodatkowo zajmujemy się tworzeniem identyfikacji wizualnej przedsiębiorstw i projektów (tworzenie logotypów, księgi znaku, papieru firmowego, gadżetów reklamowych, prezentacji multimedialnych), oraz projektowaniem graficznym ulotek, banerów, rollupów, plakatów, wizytówek, itp.)

W obszarze e-learningu oferujemy państwu wdrożenia platform e-learningprzygotowanie materiałów dydaktycznychtworzenie kursów e-learning szytych na miarę oraz przeprowadzanie szkoleń.

Nasza firma każdego klienta i każdy projekt traktuje indywidualnie, dlatego też chcąc zaoferować najniższa cenę, podajemy ją dopiero po wstępnych konsultacjach z klientem. W przypadku gdy zdecydują się Państwo skorzystać z usług naszej firmy prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny lub poprzez formularze kontaktowe dostępne na każdej podstronie oferty.  

 

Czym jest e-biznes?

e-biznesJak sama nazwa wskazuje e-biznes to nic innego jak biznes elektroniczny a co za tym idzie, jest to rodzaj prowadzanie firmy polegający na wykorzystaniu potencjału technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz Internetu.

W ramach e-biznesu realizowane są wszystkie koncepcje taktyczne lub też strategiczne, które przy wykorzystaniu technologii informacyjnych przekształca się w zależności biznesowe oraz procesy realizowane przez organizację.

Według powszechnie obowiązującej definicji E-biznes to innymi słowy model prowadzenia biznesu opierający się na szeroko rozumianych rozwiązaniach informatycznych a w szczególności aplikacjach internetowych.

Relacje, które powstają w związku z funkcjonowaniem firmy z wykorzystaniem wspomnianych już technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz Internetu, są najczęściej kwalifikowane w oparciu o następujące kategorie:

  • B2B (Business-to-Business) – polega na realizacji procesów biznesowych pomiędzy minimum dwoma firmami.
  • B2C (Business-to-Consumer) – to relacje przedstawiające transakcje między firmami a konsumentami.
  • C2C (Consumer-to-Consumer) – określa typ zależności biznesowych zachodzących pomiędzy końcowymi konsumentami dobra, czy usługi.
  • B2P (Business-to-Public) – obejmuje relacje między firmą, a jej makro otoczeniem (głównie społecznym).
  • G2C (Government-to-Citizen) – przedstawia relacje pomiędzy urzędami administracji publicznej a obywatelami.
  • G2B (Government-to-Business) – to relacje pomiędzy urzędami administracji publicznej a firmami.
  • A2B (Application-to-Business) – relacja polegająca na najmowaniu programów, czy usług informatycznych firmom za pośrednictwem Internetu.

E-biznes stanowi nowe źródło efektywności, szybkości oraz innowacyjności funkcjonowania przedsiębiorstwa, a także sposobów tworzenia jego wartości.

Jak wynika z raportów wielu firm doradczych, korzyści wynikające z wdrożenia E-biznesu można wyrazić nie tylko w sposób ilościowy jak np. redukcję kosztów lub zwiększenie przychodów ale również w sposób trudny do zmierzenia jak np. polepszenie wizerunku firmy czy zwiększenie świadomości marki.

Do głównych korzyści mierzalnych można zaliczyć:

  • Zwiększenie sprzedaży a co za tym idzie zwiększenie przychodów poprzez np. dostęp do nowych rynków i klientów jak i obecnych klientów chętniej powracających do firmy
  • Redukcja kosztów administracyjnych poprzez sprawniejszą realizację procesów biznesowych
  • Redukcję kosztów marketingowych poprzez skrócenie czasu obsługi klienta, prowadzenie sprzedaży online czy też obniżenie kosztów materiałów promocyjno-reklamowych
  • Jak już wspominaliśmy wcześniej korzyści trudno mierzalnych z prowadzenia działalności w sieci jest wiele. Należy podkreślić iż większość z nich ma znaczenie bardziej istotne aniżeli większość korzyści łatwo mierzalnych.

Do głównych korzyści trudno mierzalnych można zaliczyć:

  • Polepszenie wizerunku firmy
  • Zwiększenie świadomości marki
  • Sprawny i szybki kontakt w relacjach z klientami poprzez dostęp online
  • Łatwość w realizacji strategii marketingowej oraz działań PR

Czym jest e-marketing?

wirtualis sp. z o.o. wycenaE-marketing inaczej nazywany jest ‘Marketingiem internetowym’ i odnosi się głównie do używania Internetu w celach reklamowych prowadzących do sprzedaży dóbr lub usług.

Działań wchodzących w skład E-marketingu, prowadzących do rozwijania się firm w Internecie jest wiele, a co ważniejsze z każdym dniem powstaje ich coraz więcej.

Skuteczności działania E-marketingu nie należy podważać. Jest to niewątpliwie kluczowy aspekt, który sprawia iż firmy rozwijają się prężniej i na większej płaszczyźnie. Dzięki niemu możliwa jest trwalsza i efektywniejsza relacja na linii firma-klient co w dużej mierze powinno mieć wpływ na kreowanie marki. E-marketing istnieje w sieci od początku lat 90-tych XX wieku, początkowo były to najzwyklejsze oferty prezentowane na stronach www. Obecnie jest on nieporównywalnie bardziej rozwinięty, w ramach współpracy w tej kwestii firmy oferują swoje usługi w ramach projektowania stron www, portali społecznościowych, promocji serwisów w wyszukiwarkach, badaniach i rozwoju aplikacji, reklamowaniu firm oraz ich pozycjonowaniu a nawet przy opracowaniu strategii marketingowych.

Aby utrzymać obecnych klientów i zachęcić do współpracy nowych, firmy nieustannie prześcigają się w oferowanych usługach z zakresu E-Marketingu. Aby zliczyć wszystkie korzyści wynikające z prowadzenia E-marketing, należałoby pracować w największych korporacjach specjalizujących się w marketingu internetowym bądź też Public Relations, bo to właśnie w tych miejscach, każdego dnia wymyślane są najnowsze rozwiązania.

My proponujemy zapoznanie się z poniższymi benefitami. Wszystkie one, powinny pozytywnie wpłynąć na chęć wprowadzenia tej metody promocji firmy w życie:

  • Powiększenie rynków zbytu – działania E-marketingowe dążą do poszerzenia geograficznego zasięgu sprzedaży oferowanych towarów i usług, które nie są możliwe bądź wymagają poniesienia dużych nakładów finansowych innymi metodami.
  • Minimalizacja kosztów obsługi klienta – poprzez możliwość dostępu do materiałów i informacji handlowych za pomocą Internetu jak i poprzez polepszenie przepływu informacji o najnowszych ofertach i promocjach.
  • Polepszenie bądź budowa pozytywnego wizerunku firmy – czynności mające na celu przekazywanie bardzo korzystnych informacji na temat, produktów firmy, jej działalności jak i jej sukcesach oraz sukcesach jej pracowników
  • Sprzedaż online – oferta firmy prezentowana na stronach często nie ogranicza się wyłącznie do przedstawiania produktów lecz również do ich sprzedaży za pomocą sklepu internetowego
  • Nieustanny dostęp - Możliwość dotarcia do dużej rzeszy potencjalnych odbiorców przez całą dobę

Czym jest e-learning?

wirtualis sp. z o.o. wycenaE-learning jest obecnie jedną z najszybciej rozwijających się form edukacji, a także jedną z najbardziej dostępnych form przekazywania wiedzy. Do naszej dyspozycji zostają oddane aplikacje wspomagające tworzenie, zarządzanie, a także realizację odpowiednich kursów.
E-nauczanie to w porównaniu do tradycyjnych form przekazywania wiedzy możliwość kształcenia się i doskonalenia bez względu zarówno na miejsce w którym się znajdujemy, a także na czas w którym chcemy rozpocząć naszą edukację.

Kursy e-learningowe odbywają się w większości przypadków za pośrednictwem globalnej sieci zwanej Internetem lub z wykorzystaniem elektronicznych nośników danych typu CD/DVD, a więc może w nich uczestniczyć każdy, kto ma swobodny dostęp do komputera lub Internetu.

Wbrew pozorom, e-learning nie jest przeznaczony wyłącznie dla szkół, uczelni i organizacji edukacyjnych. Bardzo dobrze sprawdza się również w biznesie. W dobie globalizacji i nowoczesnej gospodarki opartej na wiedzy oraz innowacjach wartość przedsiębiorstw bezpośrednio związana i uzależniona jest od zdobytej, łatwo przepływającej i skutecznie przekazywanej wiedzy oraz kapitału intelektualnego.